خدمات طراحی سازه و معماری

مهندسین متبحر شرکت ابنیه سازان ستاوند با بیش از 10 سال تجربه در زمینه طراحی و ساخت ابنیه، با در نظر گرفتن تعامل طراحی معماری و طراحی سازه، خدمات طراحی، نظارت، اجرا در زمینه معماری، سازه و طراحی داخلی را به کارفرمایان محترم ارائه می نماید.
خدمات مهندسین مشاور معماری این مجموعه شامل طراحی پلان، طراح نما، مدلسازی حرفه ای سه بعدی، طراحی دکوراسیون داخلی، طراحی محوطه سازی، ساخت انیمیشن پروژه های معماری، طراحی سازه های خاص، سازه های کابلی و پیش تنیده می باشد.
این مهندسین مشاور با سابقه ای که در زمینه آموزشی و پژوهشی در راستای طراحی ساختمان های مقاوم در برابر زلزله، تحلیل غیر خطی سازه، طراحی سازه های بلند، استفاده از دمپرها و میراکننده های انرژی، طراحی سازه های کابلی، کنترل محاسابات دال های بتنی مجوف شامل یوبوت و کوبیاکس، طراحی سوله، محاسبات سازه های خاص، طراحی سازه های پیش تنیده، دارد می تواند خدمات مشاور سازه را ارائه دهد. فعالیت های مقاوم سازی، بهسازی و بررسی آسیب پذیری می توانند با تایید مشاور مقاوم سازی رتبه دو سازمان برنامه بودجه به کارفرما ارائه شوند.
این مهندسین مشاور معماری و سازه با مدیریت دکتر امید علیزاده و دکتر محمدحسین احمدی با در نظر گرفتن تعامل طراحی معماری و طراحی سازه، خدمات طراحی، نظارت و اجرا در زمینه معماری، دکوراسیون داخلی و سازه را به  کارفرمایان محترم ارائه می دهد.
اجرای پروژه ساختمانی یا معماری و سازه خاص:
پروژه های اجرایی این مهندسین مشاور از ساخت صفر تا صد یک ویلا تا پیمان مدیریت اجرای سازه های خاص، با قبول مسئولیت ساخت صحیح، با استفاده ازمصالح با کیفیت بر اساس نقشه های تصویب شده پروژه و طبق یک برنامه زمان بندی و مالی مشخص با رعایت اصول کنترل پروژه با ارائه اسناد خرید و اجرت و فاکتور ها به صورت آنلاین به کارفرمای محترم، به پیش می رود.